8/25/2013


ŞEYTAN VURGUDA MI DUYGUDA MI?
 

O                     : “Seni seviyorum” 
Ben                  : “Efendim? ”
O                      : “Seviyorum seni?
İç sesim            : “Acaba beni mi seviyor yoksa sevgi eylemini mi?”

 
SENİ SEVİYORUM


Bazılarınızın “Yeter ki ses versin, vurgu yapmasa da olur” ya da “Seni seviyorum diyemeyen erkek modeli varken bunu doğru söyleyebilen erkeğin varlığına şükretmelisin” dediğini duyar gibiyim.  
 
 
 

Bloğumda “¿HANGİ GEZEGEN?” adlı yazımı okuyan arkadaşlarım bana bu işaretin “¿” ne anlama geldiğini sorunca sizleri de bilgilendirmeden yola devam etmek istemedim. Çünkü bu işaretler en sevdiklerim arasında. Ben de vurguyu es geçip yaşayanlardanımdır zaman zaman kendi dilimde (söyleyen kişiye bağlı olarak). Ancak bu durum İspanyollar için hiç de öyle görünmüyor. Atladıkları durumda anlam değişebiliyor.

Aşağıdaki linklerde çok kısa detaylandırılmıştır. Gramer yapısı gereği ters soru işareti “¿” ve ters   ünlemin “¡” ne kadar önemli olduğunu anlayacaksınız.   

 



 

 

No hay comentarios:

Publicar un comentario