8/29/2013

DESCANSO EN EL TIEMPO DE UN MUSICA

İçinizde yazılarımı buraya kadar sabırla okuyanınız varsa eğer gerçekten teşekkür ediyorum, yeni yazıma kadar sıkıntınızı az da olsa bir kenara bırakın hadi! Ve evrensel olana, ruhun gıdasına, müziğe, İspanyol şarkılarına doğru uzansak hep birlikte, ne dersiniz? Peki İspanyol şarkıları dendiğinde aklınıza ilk gelen şarkıcı kim??? Shakira, Ricky Martin??? Benim aklıma hiç kimse gelmemişti :( Çünkü bu kültür bana yabancıydı. Sonra araştırdım ve kendi dalında hem güncel olan, sesinde daha çok "folk" havası bulunan, sesi sanki sönmek üzere olan bir ateşi anımsatan bu Afrika asıllı çikolata renkli sanatçı ile tanıştım. (gerçek hayatta değil tabii, çok isterdim aslında:) Sözüm reklamdan dışarı olsun lütfen, ben en son yazdıklarımın tercümesini yapıp bir sonraki yazı dizimi yazana kadar bu çikolata renkli sanatçıyı, Buika' yı dinlemenizi tavsiye ederim. Benim favorilerim arasında ve gerçekten farklı. İyi eğlenceler :)

La Luna 


No hay comentarios:

Publicar un comentario